Semaddem Ödediğim ameliyat sonrası bir parçanın içerde unutulması sonucu ile tekrar ameliyat olacağım ücret ödemek zorunda mıyım?
_tospikannesi Semaddem ücret ödeyeceksınız dediler mi? Bence ödenmez yani özür olarak almamalılar şikayet edin isterlerse
nneslihan Semaddem ben olsaydım ödemezdim. Sonuçta doktor hatası yüzünden tekrar bıçak altına yatacaksınız ücret isterlerse şikayete kadar götürün
GoGirl Semaddem istememeleri gerekiyor sizde vermeyin sonucta kendi hatalari onlar yuzunden tekrar ameliyat oluyorsunuz
UraSsmom Semaddem Yani almamaları lazım tabi hatta hem almamaları laızm hem de şikayet etmeniz lazım aslında herşey para değil sonuçta siz sırf onların hatası yüzünden tekrar bıçak altına yatacaksınız çok geçmiş olsun
Annesirintugceuzun Semaddem Bence siz hastaneyi dava açmak ile tehdit edin. Bana kalsa dava da açardım. Rezalet. Tazminat davası açarsanız üstüne para alırsınız ne vermesi? 🤦🏻♀️👌