Jansety internette araştırabilirsin cnm. Bende hiç duymadığım bilmediğim birseyi yaşadım. Bende vucudumda çok aşırı şişlik oldu, gebelikte ödem olur ama dinlenince ayaklarını mesela uzatınca geçer. Ama zehirlenmedeki geçmiyor inmiyor, mesela parmağını bastığın yerde izi kalıyor. Ben göz kapaklarıma kadar sistim. Başka anlayabilecegin en önemlisi tansiyon yüksekliği, idrarda protein kaçağı.