Selam anneler 🌸 bir şey danışacağım. Kızlar ben 1 Ocak’ta sleepy iyi geceler serisi aldım. Hala gelmedi. O zaman üç numara prima kullanıyordum. Sleepy dört numara sipariş etmiştim. Sonra fark ettim ki üç numara prima benim bebeğimi sıkıyor birazcık. Dört numaraya geçtim. Sleepy iyi geceler serisini kullananlar sizce bu bezin teslimat süresi de doldu. İptal edip beş numara sipariş etsem çok mu büyük olur ? Bu arada bebeğim 7.800 gram. Lütfen yardım edin ❤️