Kızlar günlerdir kızımın uymadığına daha doğrusu uyuyup her saat başı uyandığına dair postlar açıyorum.. geçen gece dayanılmaz duruma geldim artık. Annemle konuştum ve bana bir yerinin ağrıdığını muhtemelen dişi olduğunu falan söyledi. Uyumadan önce ağrı kesici ver dedi. Asla ilaç taraftarı değilim bu arada bundan önceki dişimizde de çok yıpranmadıkça kullanmadım. Her neyse ben dün gece kızıma bi çay kaşığı parol verdim. Doktorumuz önceki diş için vermişti. Bu arada kızım 8 buçuk aylık. Işte verdim ve sadece 2 kez mama ya uyandı veeee saat 9.45 te uyandı ben sookk. Bugün resmen kuş gibi hafiftim ya kendime geldim resemn. Ama şunu merak ettim acaba ağrısı vardıda geçince rahat ettiği için mi uyudu. Yoksa bu ilaç ağrısı olsun olmasın uyku getirecek bir ilaç mi bunu anlamam lazım 😀