Selam anneler bebeğim 8 aylık kendi öğrendiklerimle ağlatmadan uyku eğitimi vermeye başladım.Beşiğine ilk yatırdığım zaman her şey güzel ama biraz zaman geçtikten sonra çok ağlıyor yanına eğilip sakinleştirmeye çalışıyorum seviyorum öpüyorum ama yok bi süre sonra daha çok ağlamaya başlıyor okuduğum eğitimde her ağlamasında kucağınıza alın sakinleşince hemen tekrar yatırın gerekirse defalarca yapın diyor.Bugün ilk günüm 45 dk aynı şeyi tekrarladık ama bir türlü uykuya geçemedi.Artık travmaya dönüşmesin diye odadan çıktık ve içeriye geldik biraz sakinleşti birazdan tekrar yatırmayı deneyeceğim.Acaba yanlış yaptığım bir yer var mı tecrübeli anneler varsa yardımcı olursa çok sevinirim☺️