Kızlar şu 4 günde öyle korkular yaşadım ki Rabbim kimseyi evladı ile imtihan etmesin 🙏 Bebeğim 4 aylık ve birden ateşlendi ben dişten zannettim ama kanında CRP 20 di ve idrar yolu enfeksiyonu dediler yav 4 aylık çocuk ne idrar yolu sonra eve geldik sabaha doğru tekrar ateşi çıkmaya başladı bende emzirim de öyle ilaç verim diye düşündüm emzirdim ilacı almaya giderken bir kustu ben hayatımda böyle bir kusma görmedim sarı renk falan off çok kötüydü 😣 Neyse kızlar uzun lafın kısası herkes vücuda bir kere mikrop girdi artık sürekli hastalanır diyorlar bu doğru mu sizin bebekleriniz böyle durumlar yaşadı mı benimle paylaşır mısınız 😟 😌