Goktugmom_ Arkadaş yarın kızımın dogum günü ama kalabalık Bi ortam olmayacak ertesi gün kutlayacağız Sadece Bi tane samimi arkadaşımızı çagırdık Pasta Ekler Kısır Ispanaklı börek Nasıl sizce aslında sadece pasta keseceğiz kutlamama VS yok yani süsleme vs
Bimelekannesi Goktugmom_ starbucks kurabiyesi diye bir kurabiye tarifi var harika bir tadı var kurabiye sevmeyen biz bile bayıldık eşimle tavsiye ederim yapabilirsin ♥️