Merhaba buaraya ilk defa yazıyorum ne zamandır hep yorumları okuyudum benim gibi olan anneler var mı diye çok defa karşılaştım aynı sıkıntıları yaşayan annelere.Benim sıkıntım oğlum 6 aylık ve 5.200 gram çok az kilosu biliyorum ama iki aydır oğlum kilo almıyor sürekli doktordayz ek gıda da alır dedik ama yine almadı. Ne biberon aliyo ne emzire biliyorum uykuda emiyodu artık onu da bıraktı mama yi da hep kaşıkla verdim zar zor şimdi anne sütünü de başladık öyle yapmaya. Böyle olupta sonradan çocuğu düzelen var.mi kilo alan ya da benim gibi böyle sorun yaşayan var mı şuan çünkü kaç aydır ugrasyrm ama çocuğumun kilo almadığını görünce de çok üzülüyorum doktorumuz endokrinoloji ve metabolizma bölümüne yönlendirdi inşallah orda bişey çıkmaz. Bebeklerinize ne yediryosunuz nasıl kilo aldırıyorsunuz yardımcı olursunuz çok sevinirim.