Kızlar 3 aylık bir kızım var ilk başlarda sağ göğsümün ucu yok diye emziremiyordum tutamıyordu bebeğim sağıp veriyordum son bir haftadır emziriyorum ve iki gündür felaket acıyor ama göğüs ucum yara filan değil içi acıyor emzirdikten sonrada acımaya devam ediyor sızı şeklinde sertlik şişlik yok göğsümde dolu oldugu için sızlamıyor ikisini ayırt edebiliyorum sıkı sütyende takmıyorum neden olur böyle birşey ne iyi gelir uzun oldu biraz hakkınızı helal edin