anneler kizim cumartesi gunu 1 yasina basti. son 1 haftadir 2-3 adim atip dusuyordu. 8. aydan beri siraliyor zaten esyalara tutunup ucarcasina siraliyordu. ancak bugun koltukta tutunurken bir anda yurumeye basladi yaklasik 14-15 adim atip dusmeden karsi koltuga yurudu. tabiki gozlerde yaşlar 😂 simdi yurumus sayilir mi ilk adimi gibi. yoksa daha pratikte miyiz ? yuruyor demek icin surekli yurumesi mi gerekir ? cunku cok hizli emekliyor gel gel yaptigimizda oyuncak gosterdigimizde emeklemek kolayina geliyor yurumuyor