Merhaba normal doğum sonrası korse kullandınız mı 🤔 1 haftada nerdeyse tüm kiloları verdim göbeğim de çok yok ama karnım puf puf mayalı poğça hamuru gibi 🤣 korse kullanmak gerekir mi yoksa kendisi toparlar mı 🤔 bir de memnun kaldığınız marka varsa yazabilir misiniz 🤗