Melek01 Doğum yapalı 9 ay oldu ama karnım eskisinden daha çok büyümeye başladı gittikçe nefes alamıyorum şişkinlik hissediyorum randevu aldm ama haftaya aranızda böyle olan warmı nefes darlıgı çok olup bi an nefes alamiom ölecek gibiyim:(
Gunesaktas Merhaba biz de 4 aylık olduk. Doğumda toplam 1 kilo aldım. Doğumda 10 kg verdim. Şuanda hamilelik öncesinden zayıfım. Ama 7 aylık hamile gibi göbeğim var. Doktordan sonra bize de paylaşır mısınız? Bende merak ettim.
Kbrdn Gunesaktas merhaba bende aynı durumdayım zayıfım ama göbek kocaman acaba adet olunca inermi sızde azalma oldu mu
Gunesaktas Kbrdn Merhaba, bebeğim 6 buçuk aylık oldu ve emziriyorum. Hala adet olmadım. Göbeğim hala şiş maalesef. Bende adet olunca iner belki diye düşünüyorum.