1 ay önce doğum sonrası kan uyuşmazlığı iğnesi oldum iğnenin yapıldığı yer mosmordu şu an yemyeşil dokunduğum zaman içinde kocaman bir yumru var sanki taş yutmuşum gibi elime geliyor ve aşırı kaşınıyor ilaç dağılmadan orda mı kaldı acaba top gibi bir sertlik var ne yapabilirim bunun için doktora gidilir mi, evde dağıtabilir miyim orayı