Gecenlerde gebelik icin koruyucu igne kullananlar adina post acmistim bugun kullanmak icin gittim ilkkez.ama ne her aylik igneyi nede 3 ayda bir vurulan igneyi bana yapmadilar hapta yokmuş sagliknocaginda.her neyse sebep sordum vurmadiklari icin. 3 aylik igne icin bebegim 6 aylik olmadan tek vurulabiliyormusum.her aylik ignede banagebelik testi yapilmadan yapamazlarmis igneyi ve cok yan etkileri varmiş.sizcede sacma degilmi 3 aylik igne benim bildigim hamile kalmak istedgin zamana kadar kullanabilirsin ama hemsire bana sadece bebek 6 ay olana kadar vurabiliriz baskada olmaz dedi bosu bosuna gitmis oldum bebegim 5.5 aylik .gercektende korunma igneleri bu sekildemi oluyor?