Pınar cocuk kullanıyorum bende 23 aylık oğlum. 3 aydır falan bunu kullanıyorum daha önce aptamil kullanıyordum. Öyle uykusundan önce 200 ml içiyor ama ben yarısını suyla tamamlıyorum. 100 ml süt koyuyorum yani. Akşam uyumadan önce de aynı şekilde yapıyorum. Gece 2 kere uyanıp 120′şer ml içiyor ama onları sulandirmiyorum. Günde 500 ml i geçmesin 500 iyi dedi doktorumuz o yüzden böyle yapıyorum. Ona versem 1 lt içer çünkü 🤦🏻♀️😂