Lidya-t nasıl başardınız 🙄 gece 3 ten aşağı uyumuyor ve sürekli kalkıyor uyuduktan sonra, öyle olunca öğlen 12 gibi kalkıyor uykuyu alamadığı için, uyanık tutmaya çalışıyorum ama mümkün değil çok ağlıyor 🤦🏻♀️ Gündüz de kısa kısa uyuyor ama uykuyu alıyor gece yine aynı oluyor 😒