Merhabalar kızım 9aylık oldu ama bi kaç değişik hareketi geldi bana , mesela uykudan uyanınca hiç ağlamaz kendi kendine oynar ta ki sıkılacak ki ağlayacak, mesela başkasına bıraktığımda da ağlamıyor ortamda da çyle bıraktım mı çok beni aramıyor gibi anlamadım ama çyle garip geldi bana ? Bir de oyun aktivite yaparken amacına uygun oynamaz mesela kule dizme falan dizmeyiz hep fırlatır bilmiyorum ya çok mu evham yapıyorum ,,?