Kelebek0101 Anneler şuan kaleidon probiyotik damla kullanıyoruz yanında ek olarak gaz damlası kullanan var mı?(zinco,sab simpleks,nurse harveys)
Merve_96 Kelebek0101 canım eğer bebeğini huzursuz edicek kadar gaz sansıcı varsa kullanman onu rahatlatır ama gaz sancınız yoksa kullanmana gerek yok bizde probiyotik kullanıyorduk yanında gaz damlasıda kullandık ama probiyotik bize tek olarak fayda etmiyordu ☺️
Ygtakn1 Kelebek0101 1 ay 9 günlüknolduk valal az cok var yoksa ebbegım ınanılmaz gazlı bı bebek gunduz öle boyle cıkarıyornaglıyor ama aksam 7 de hafıf huzursuzluk baslıyor saat sekız bucuk gıbı bı baslıyor gece 12 kadar cok huzursuz aglıyor sancı cekıypr damla az da olsa bıze ise yarıyor yoksa bebegım ınanılmaz gazlı
Kelebek0101 Keskeuyusam tek olarak ⅔ aylıkken kullanmıştık ama probiyotik ile birlikte hiç kullanmadık teşekkür ederim
Kelebek0101 Ygtakn1 Ben o dönemlerde 3 damlayıda ara ara denedim biz kucakta gezdiriyorduk sürekli geceleri bu probiyotikden sonra şimdi daha iyiyiz şükür allah yardımcınız olsun
Ygtakn1 Kelebek0101 amin cumlemizin valla bizde sürekli kucakta gezdırıyoruz ayakta sallıyorım gazı olunca ayakta sallıyarak uyuyor gazı yoksa normal yataga koyunca uyuyor