kaansmom Möllers kullanan anneler , bebeğiniz kaç aylıklen başladınız birde hangi meyveli olanı önerirsiniz acaba💜
_ADA_ kaansmom bir yaşında başladım şu an dört yaşında her sene Eylül- Mart aylarında kullanıyorum. Tutti frutti oğlum bayılıyor.
asyasare kaansmom kizim 1 yasina yeni girdi bugun doktora gittik kontrole bugun baslatti. gunde 1 tatli kasigi dedi nisan ayina kadar kullan dedi. sanirim yazin birakip kisin kullandiracak sadece. tutti furittili aldik yarin baslayacagiz
Dilekkkkkk kaansmom limonlu kullanıyorum 2 yasinda suan 6 aydır kullanıyorum her sabah içmek için buzdolabını kendi açıp istiyor tatli kaşığını 3 de 1ini dolduruyorum
kaansmom asyasare peki onun dışında d vitamini kullanabiliyormuyuz bunu doktora sormayı unuttum ben mesela ocean d3 kullanıyordum balık yapı kullanırken onuda kullanmaya devam edebilirmiyiz
asyasare kaansmom ben sordum d vtaminini kesiyorsun dedi cunku balik yaginin icinde d vitamini var dedi. hatta bana marka belirtmedi istedigin balik yagini al ama icinde d vitamini olsun dedi ben de mollers aldim o yuzden
Fatmaumut kaansmom bizimki elmalı . Bir yaşından sonra başladık. Bir çay kaşığı veriyordum oğlumu ikinciyi de istiyordu 😄