selim-im İyi akşamlar bayanlar altı aylık bebeğim için sulluk arıyorum ilk defa kullanacağım bunun için kullandığınız memnun kaldığınız suluk önerilerini alabilir miyim diğer arkadaşlara da fikir olsun lütfen 🙏🏻
EymenTaham selim-im avent suluk kullanıyorum hiç damlatmıyor hatta iki tane aldım biri ile süt veriyorum
bebegiminbesigicamdan selim-im avent almistim akitiyor kaynattigim icin olabilir mi bilmiyorum cunku herkes cok memnun wee aldim onuda kaynattim oda akitiyor en son bebedor aldim onu kaynatmadim akitmiyor bebegim dogmadan once herseyi avent aldim emzikten biberona hic birinden memnun kalmadim
selim-im bebegiminbesigicamdan kaynatmadan nasıl dezenfekte edebilirsin ki canım ? Bizde emzik avent kullanıyoruz memnun ondan ama alıştırma bardağında kararsız kaldım çok
CigdeminMevasi selim-im avent ve tomme tippee arasında kalmştm tomme tippe aldm çok memnunum. Ağız kısmı sert silikon olduğu için bebeğim diş kaşımak içinde kullanıyor aventinki yumuşak oldğu için dişi çıktıkça ona zarar verebilir diye düşünüyorum
bebegiminbesigicamdan selim-im kaynak suyun icinde beklettim ne bileyim herkes cok memnun bende niye damatiyor hersey anlamadim 🤔
AgentMom selim-im geçen birinde nuk gördüm içerken su çıkıyor onun dışında çevirse dahi çıkarmıyor. Ben avent aldım. 3 . Çocuğum hepsinde avent aldım. Daha kullanmaya başlamadık. 4 buçuk aylığız. E bebekte indirimdeydi bir bakın istersiniz. Nuk u da alacağım.
CigdeminMevasi selim-im yok canm o iki uçlu olan dha küçük bebekler için 4 ay felan bnmki kalın silikon olandan
AgentMom selim-im ben alalı 2 ay oluyor. Arada bakın Trendyol da da avent biberonlar indirimdeydi aldım yeni.
AgentMom selim-im biberon ikili camlı büyük ve küçük 90 plastik 2 küçük 50 TL 6 aylık uç 30 TL avent te 30 dü galiba