yaramaz_bocegim Merhaba yenidoğanda fazla sütü kusuyorsa emzirilmemeli mi 🤔 bebeğim 2 3 dakika emip sonra süt çıkarıyor. Acaba diyorum fazla mi geliyor süt. Sütüm de baya var ağzının kenarlarından akıyor napsam bilemedim 🤔
ikierkekannesii yaramaz_bocegim benım oglumd 45 gunluk emdıkten sonra kusuyor doktor sorun olmaz dedı emmeden sonra oldugu ıcın. Ama sızın cok sık emıyor mus benım oyle degıl mırıldanıyor aranıyor ama karnı doyduguna emınsem emzık verıyorum. Emmeden baska bıır sey bılmedıklerı ıcın sureklı emmek ıstıyorlar bence sızde emzık deneyın
ErkekkAnnesii yaramaz_bocegim sürekli kusar canım reflüde ama fazla da emiyor olabilir çok emmek isterse emzik verin rahatlarsınız reflü içinde doktora gösterin bir oğlum da var reflü şuan 6 ay 16 günlük hemen hemen her yemesinden sonra kusar yemesede kusar kilo sıkıntısı yoksa doktorumuz sıkıntı yapma dedi