Senin bebeğine yemediği için üzülmen bile seni mükemmel bir anne yapar❤️
Her bebek iştahla yicek diye bişey yok. İllaki büyücek. Hep 11 aylık olarak kalmıcak. Varsın zayıf olsun, sağlığı yerinde olsun. Hiç dert etme. Bebeğine ve kendine yazık etme ❤️