Kumsal25 evet devlet hastanesi ama doktor özel muayene olarak da bakiyor belli bi saatten sonra özel olarak geciyor yani
Tekirdag namik kemal universite hastanesine gittik
Yumurta ya ve fındık alerjisi cikti yumurta degeri 20 baya yuksek cikti yani simdilik ben sut urunleri diyetini acmaya baslicam sonra skntı olmazsa bebise baslicaz insallah