Öncelikle merhabalar hanımlar.bebeğim kolik bir bebekti o yüzden ana dizi beşiğinde sallandık hep uykudaykende sürekli uyanırdı 10 dk uyur uyanır bende hiç kaldırmadan sallamaya devam ederdim yani şöyle ki deliksiz geceleri hariç 1 saat uyuduğu yoktur. Bebeğimde artık 4 aylık çok şükür gaz sancıları bitti lakin uyku problemimiz hala devam ediyor uyuduğu saatlerde başından ayrılamıyorum maalesef gün içinde sürekli sallama halindeyim ama artık büyüdü beşiği küçük geliyor ayakta sallanmaya da alışık değil gece uykusunu uyuduğu beşik büyük bir beşik ve yatak odamda. Küçük beşiği ise oturduğumuz odada. Bi taraftan uyurken 10 dk ya bir uyandığı için sürekli sallayıp tekrar uykusuna geçiriyorduk ama dediğim gibi artık büyüdü bu saatten sonra dönmeye de başlayacağı için bi çözüm bulmam lazım ama ne yapabilirim inanın hiç bir fikrim yok. Belki bebeği bnm gibi olan vardır bi çözüm bulmuştur diye buraya yazmak istedim. Şimdiden teşekkür ederim yardımcı olacaklara.