Mommy0609 gDa kızım 4 aylık gündüz 2-3 saat arayla emziriyorum mama almıyor gece de 6-7 saat aralıksız uyuyor emmesi için uyandırmıyorum acıkınca kalkıyor zaten 😊
edsn1 gDa bebeğim 3,5 aylık gündüz 3 saatte bir gece 5 saati buluyor acıkıp uyanması ama bu sefer de vicdan yapıyorum gece 5 saati bulup uyandırmayonca aç bırakıyor gibi hissediyorum alıştım çünkü aylardır 3 saatte bir beslenmesine
Tugcealp Mommy0609 maşallah çok iyi benim kızım sürekli emmek istiyor gece de çok sık uyanıyor acaba doymadigi için mi diyorum. Sakıncası yoksa kilosu VS nasıl
gDa edsn1 benim de aynı şekilde. Peki emdiginde iki memeyi de emiyor mu? Benimki tek meme emiyor doymuyor gibi geliyor.
MinnakTosbagm edsn1 Bende gece uyanmadığında uyandırıp emzirmek istemiyorum ama kilo konusu aklıma takılıyor 5 saat kadar tuttuğunuzda göğsünüzü sağıyor musunuz birde kilosunda bir değişiklik azalma oldu mu acaba ?
yaseminnyasar edsn1 gece sindirim yavas oluyormus beslenmesi kdar uykusuda cok onemli vicdan yapmayin acikinca zaten uyanir kendisi :)
edsn1 MinnakTosbagm ben hiç emziremedim başlarda sağdım ama sütüm kesildiği için sağmıyprum Aptamil kullanıyoruz şu an 3 ay 16 günlük kilo gelişimi iyi bence kilo artışının nasıl olduğunu 4. Ay kontrolünde daha iyi anlarız aslında, ama bizim tarttığımıza göre şu an gayet iyi şükür
edsn1 MinnakTosbagm ama bence doktorlar da artık uyamdırmayın diyorlar ki o ara uzun bir süre bence göğsünüzü sağmanız sizin için daha iyi olacaktır
Aleynac 3 ay 10 günlük bebeğim, gündüz genelde 2 saatte bir ama bazen 1.5. bazen de uyuyorsa 3 saat oluyor çok nadir. Geceleri yeni yeni 4 saat uyumaya başladı uyandırmıuorum ne zaman uyanırsan emziriyorum. Kilosu da normal
MinnakTosbagm edsn1 Bizde 3ay 23günlüğüz canım ne yapsam bir türlü karar veremiyodum doktorumuza danışmakta fayda var o zaman kilo durumumuza göre uygularım artık çok sağol
Eylul-14 4 aylık bebeğim gündüz 2 saatte bir tek meme emiyor gecede 5 saat deliksiz uyuyor bnde uyandırmıyorum kendi zaten acıkınca uyanıp emiyor. Kiloduda ayına göre gayet iyi bence uyanmıyorsa uyandırmayın uyku kalitesini bozarsınız
gDa Eylul-14 gece ben de uyandirmiyorum. Gündüz 2 saatte bir emzirmek istiyorum ama malesef bazen emmek istemiyor
Ahsenelif BuseKeremBuglem değişiyor eskiden 120 alırdı şimdi biraz iştahı azaldı 90-110 civarı bazen 70alıyor