Alya34 ben eskiden alışveriş yapmıştım güzel ürün gelmişti 🙆♀️ ama 1 alana bi bedava nasıldır bilmiyorum çünkü modanisadan öyle bir kampanya varken almıştım pişman oldum iki ürünü de beğenmemiştim, tırsıyom öle ikincisi bedava veya %50 indirimli şeylerden 😄