Sebze sevmeyen bebek gördüm, duydum ama meyve yemeyeni ilk defa gördüm. O da bana kısmetmiş 🤦🏻♀️ Suyunu sıktım, tükürdü. Meyve filesine koydum, diş kaşıdı, meyveyi çıkardı. Buharda yumuşatıp cam rendeden geçiriyorum, yemiyor. Az suda irmikle pişiriyorum. Onu da yemiyor. Zaten pişirince nasıl besin değeri kaldı bilmiyorum. Aklıma bir de pekmez geldi ama henüz doktorumuz izin vermedi pekmeze. Siz nasıl yediriyorsunuz sevmeyen bebeklerinize??