Atamom16 aynen ya bende kızımda çok yıprandık bu durumdan dolayı kafayı yicem artık masaj yapmaktan karnını ovmaktan yoruldum yok fayda etmiyo ..Nezamn kendi başına yapacak ağrısız ağlamasız bilmiyorum …Nedeninide çözemedik hastaneye götürüyoruz yok bişeyi diyor doktor 3 gün hiç yapmaması lazm diyo ama 2 gün yapmıyo ağlıyo diyorum uyuyamıyo diyorum normal 2 gün diyor napacağımı bilmiyorum artık ..