Oğlum 9 aylık ve 8 ayına kadar gece uykuları olan harika uyuyan bir çocuktu . Ne olduysa8 ayda bozulmaya başladı ve artarak devam ediyor . Çalışıyorum artık gece uykusuzluğu beni mahvediyor . Evde olduğum günler hiç sorun etmiyorum ama işe gideceğim günler gerçekten hırpalanıyorum . Eczaneye gidip konuştum tanıdık bir eczane bu çayı önerdi bir hafta kullan etkisini görebilmen için dedi . Kullanan var mı acaba?