Ayshm kuzum tüp bebek yaptırmadım doktor yönlendirdi çok üzülüp ağlamıştım yumurtalıklarım çok zayıfmış tedaviye başlamadım ilaç vs hiç içmeden diğer ay hamile kaldım tüp bebek araştırmaları yaparken Allah iki bebek verdi şükür çok zorlu hamileliğim oldu tek yumurta ikizi hep birini kaybetme korkusuyla yaşadım doğumda öyle psikolojim daha toparlanmadı hep korku var ya birşey olursa diye şimdi bir bebek daha aynı şeyler sil baştan aynı korkular nasıl yaparım yetebilirmiyim