Tortilla ayyy benim bebeğim de 2,5 aylık. 2,5 aydır atakta. Hiç uyumuyor maksimum 10-15 dakika. Kucaktan bırakamıyorum. Memeyi resmen hırsla ağlayarak emip bırakıyor. Öyle bir ağlıyor ki bi yerine bişey oldu sanıyorum her defasında. İnşallah biz de herkesin atağa girdiği zamanda düzene gireriz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️