Yani şu çocuklar ne zaman “gerçekten” ağlaması gerektiğinde ağlıyor? Uçan kuşa değil de mesela gerçekten canı yandığında. Büyük bir insan gibi. Var mı böyle bi zaman? Nefret ettim artık ağlama ve mızıldanma sesinden beynim uyuştu. İlaç içicem yakında. 20 aylık😫