ahlasinannesi 11 ay önce sezaryen doğum yaptım 40im çıktı 55inci günü regl oldum 4 ay düzenli şekilde. Daha sonra iki ay geçti tekrar oldum. Şimdi en son Kasım ayında regl oldum bidaha olmadı eşimde görevde sadece 15 gün gelmişti ve korunuyorduk. Test yaptım kan verdim hiç bişey yok ama sanki 2 haftadır karnımda bişey seyiriyor bişey hareket ediyor gibi ama hiç mide bulantım olmadı hamile olsam üç kan testinde 8 tane çubuk testte çıkmaz miydi hiç başına gelen varmı ?
Deniz2961 ahlasinannesi 41 gun adet oldum 2 ay dznlı oldum bu ay 8 gun gecikti bnde tedrgnm ama 1 seneye kdr duzensz olmak nrml diyolr
ahlasinannesi Deniz2961 hani diyorlar ama ben testte yaptım bişey çıkmıyor ki offf offffff böyle bı ihtimal olurmu başına gelen varmı testte çıkmayıp hamile kalan sanki karnımda bişey geziyor
Deniz2961 ahlasinannesi psklıj o enm cnku bnm de oyle🙈 sen test yapmıssn rhtsn Bn onu bile ypmya ceknıyrm