urasinannesi34 Menenjit aşısı sonrasi bebeğinizde ne gibi degisiklik oldu cumartesi yaptırdık ikinci dozu iki gündür aşırı huysuz ya 😔
MomSEA urasinannesi34 evet oluyor maalesef. Ben calpol verdim. Aşırı huysuz oldu. Daha önce de ateşe bağlı havale geçmişi olduğu için doktor calpol ver demişti
birboncukannesiiii urasinannesi34 kaçıncı ayınızdasınız? bende ağır diye 7.ayda başlamayı düşünüyorum. özellkle bexsero çok ağırmış diye duydum
urasinannesi34 MomSEA calpol ya da fitil dedi bize de fitil verdim cumartesi pazar ehh işte biraz iyiydi bugün yine aşırı huysuzlandi
birboncukannesiiii urasinannesi34 şuan en son ne kadar aldınız. Şubatta zamlancakmış 800olcakmjş tek dozu diye duydum 🤦🏻♀️
urasinannesi34 birboncukannesiiii menenjit B için vuruldu 350 civarı olması lazım çünkü muayene fln içinde vurdurduk muayene ücretleri de zamlanmis