KUMSAL2020 Şuan hipp kullanıyorum ama hem pahalı hemde gazı var ondanmıdır diye düşünüyorum ? Farklı olarak bebelac gold gazlı bebekler için olan serisini düşündüm ama kararsızım
Nslhn53 KUMSAL2020 bizde hipten sonra bebelac golda geçmiştik gazına iyi gelmişti 19 aylık olduk devam ediyoruz 🙂
Sinifcianne KUMSAL2020 kolik bebeğime bebelac gold kullandım 3. Ayında. Beri bir sorun yaşamadık cok memnunum. Oğlumada 1 yaşında başladım onada cok memnum kaldım.
Nslhn53 KUMSAL2020 küçük paketleri var onlardan alın deneyin derim 🙂ama her bebek farklı bebeğiniz seçicek mamasını oda var 🙂