Bebeğimin kakası 2 aydır yeşil sulu ve mukuslu olduğu için kakada 2-3 kere de kan gördüğüm için doktorum süt ürünleri diyetine başlattı.(bebeğim 4 buçuk aylık ve sadece emiyor)21 gün yapmamı sonra konuşmak için tekrar kontrole getirmemi istedi.Bugün diyetin 18. Günü, en son 6. Günde kan gördüm sonra bir daha kan görmedim ama yeşil sulu mukuslu durumu devam ediyor.Yalnız alakası var mı bilmem ama kaka sayısı azaldı.yani eskiden hergün yapardı genelde.şimdi gün aşırı hatta bazen 2 günde bir kaka yapıyor.Genel durumu iyi ama he iyiydi zaten.acaba gittiğimde ne olacak merak ediyorum.Mukus düzelmeli miydi sizce şimdiye kadar?