Zeynepakn Gecmiş olsun canım bizimki 4.5 aylık daha yemi azalmaya başladım cok şükür cok zor cok cok cektim allahım hep ğstünü değiştirmekten psikolejim bozulmustu inşallah cok zor oluyor canım ama yapılabilecek bişey yok malesef. Anne sütü mü veriyorsun yok mama mı canım