Nazli1598 Merhaba 2ay Önce sezeryan ile doğum yaptım parmaklarımda kalıcı uyuşukluk oluştu aranızda bunu yaşayan var mı ne zaman geçecek merak ediyorum umarım geçer
Tortilla Nazli1598 nası el prmaklarınızdamı dıkıs bolgesj uyusur benım bıldıgın parmakla ne alakası varkı doktora sordubuzmh baska bı rahatsslık olabılır
Aysun__ Nazli1598 kansızlıktan kaynaklanıyor benimde doğumdan snr öyle oldu doktor kontrolünde demir ilacı kullanabilirsiniz