Aylisaylin bende bu konuyu açacaktım ben bebeğimin isteğine göre emziriyorum ama 3 saati geçirmemeye çalışıyorum bizim alerji durumumuz çıktı o yüzden iki aydır az kilo alıyordu diye biraz dikkat ediyorum sık emerse çok az az emiyor bekledigi zaman daha verimli emiyor gibi geliyor 🤗