pelinburak1502 benm oğlum anormal derece uyku sorunu yaşadığı için 5.5 aydr doktorumuz bize infantil good night diye bi uyku ilacı önerdi bitkisel olduğunu söyledi. İnternetten sipariş verdim ama hemüz elime ulaşmadı. Normlade cok karşıyım bu tarz şeylere ama büyük konuşmamak lazımmış geceleri hiç gündüzleri sadece tek uyku oda yarımm saat aylardr böyle artık vücudu cok yorgun sürekli aglayan mızmız bi bebek haline geldi son care olarak deneyeceğim 2güne elimde olur inşallah deneyimimi burada pahlaşırım