Zehrabaysan hep burda insanlara anlatıyorum ama benim oğlumda dört aylık hatta ben doğar doğmaz ettirecektim ama yaptırmadım . Çünkü dünyaca ünlü bir cerrah tanıdığımız var Sakın yaptırma bebekken illa küçük yaşta yaptırayım diyorsan bir buçuk yaşını bekle dedi . Erken sünnet yapıldığında anneler rahat ediyoruz çabuk iyileşti diyorlar ama maalesef işin rengi öyle değilmiş . Birkaç doktor beraberlerdi detaylı anlattılar . Çocuklar ergenliğe girdikten sonra sıkıntı başlıyormuş. Bebeklik çağında alınacak deri tam oluşmazmış. Sinirler zarar görürmüş ve ileride kısırlık , iktidarsızlık vs erkek cinsel rahatsızlıkları gibi şeylere sebep oluyormuş . Bunun için doktora giden Okadar çok genç orta yaşlı kişi varmış ki Türkiyede. Eğer utanmazsa zaten erkek anlatabiliyormuş bunu . Ve gerçekten bunu diyen dünya da yaptığı ameliyatlar ile ismini duyurmuş , çok bilgili bir doktor . Deri tam oluşana kadar bekle . . Çocuk ilerde travma birşey yaşamaz. En az bir buçuk yaşa kadar bekle dedi. Beni fikrimden resmen geri çevirdi . Nacizane benden de size tavsiye . O öyle dediğinden beri sünnet başlığı görünce kendimi sorumluluk altında hissediyorum .