Bir önceki post’da anket sorunu yaşadım 🙈tekrar açıyorum amacım bütün annelere ulaşmak
Forumlarda geziyorum her kadın yaptığı tasarrufun görünmediğini onlar tutumlu oldukça kocalarının dışarıda harcamaya daha çok bütçesi olduğunu gördüm (al sat , borsa, bahis , karı kız ‘allah esirgesin’) sizcede kırmalımıyız tasları 😉