Bı arkadaşım adetinden 3 gün önce evde yaptığı idrar testiyle gebe olduğunu öğrendi Perşembe den cumartesiye değeri 347 olmuş gittiği doktor ultrasona sokmadan dış gebelik demiş
Kızın adeti bugün 2 gün geçmiş .
Yaşamadığım için bilgim yok dış gebelikte değer bu mudur??? 5 yıldır çocukları olmuyordu üzüldüm bende
Bilgisi olanlar cevaplayabilirmi?