Ne atakmış arkadaş kendimi zincire vurasım var. Karnı tok , altı temiz , limitsiz seviliyor ama çoçuğum bir ağlamaya başlıyor kesilir dereceye gelene kadar. 2 ay 23 günlük 12. Hafta atağı son 4 gün kaldı hesaplamalara göre. Gündüz uykusu yokkk sallıyoruz 5 dakika uyuyor. Sonra akşama doğru iyice uykusuzluktan sinir krizi geçiriyor resmen. Lavaboya bile oğlum izin vermeden gidemez oldum gerçekten bayılmak üzereyim hiç kıyamıyorum çok üzülüyorum . Atlatan var mı sonrası nasıl oluyor