selam tatlış anneler ,4 aylik bebeğim var 2. Normal doğumum ilkinde hersey normali ama 2.bebegimde 3 gün lohusa kanimasi oldum ondan beri adet yok 4 ay oldu şiştim resmen vücut olarakta psikolojik olarakda iyi hisstmiyorum çözüm aramaya başladım yardim edin bacınıza 😞