Pasaannesiiii Hanımlar selamlar,yarın kırkım çıkıyor fakat yaklaşık iki haftadır sarı akıntım var ve kokulu,normal midir doktora gözükeyim mi? (normal Doğum yaptım)
Birgul bana doktorum sari ve kotu kokulu akintin olursa derhal gel demisti bende normal dogum yaptm canm
Ygtakn1 Pasaannesiiii kırkımız yarın cıkıyor canım kontrle daha gıtmedım dikişlerm falan iyileşti ama akıntım var kokulu persembe gıdecem hastaneye
Birgul Pasaannesiiii canimmnoldu evet ama benim durumum cok kotu bi durum olmus.o nedenle sen mutlaka doktoruna danis belkide enfeksiyondur
Birgul Pasaannesiiii benimki travmatik bir durum.milyonda bir olan bisey.o sari akintidan sonra vajenden gaita partikulleri gelmeye basladi ayrica gaz cikisida vajenden olmaya basladi.tekrar ameliyat oldum.genel cerrah yapti.kadn dogumcum yanlis kesi atmis…rektovajinalfistul deniliyor ama dedigim gibi gorulme olasilgi 0,01.