Esoesma aynı sorun oğlumda da var 2.aydan beri. Kabızlık geçmedi bir türlü fitille yaptırdım. Gastro kakada kan yoksa sadece mukus alerji sebebi değil. Kabızlık için osmolac ya da duphalac kullan dedi ama günde bir yemek kaşığına kadar çıkarttım şurubu bana mısın demedi bıraktım ben de. Şuan 8 aylık hala devam ediyor nasıl olacak bilmiyorum. Kayısı, incir, kuru üzüm, taze meyveye ağırlık verdim. Bakalım bir iki hafta daha böyle devam edeyim sonuç ne olacak.