Seray123 Bi kaç sorum olacak☺️ Mamayı tamamen kesmiyoruz değil mi geçtiğimizde bir de 6. Ayda 2 numaraya geçiyoruz dimi mama da ? Son sorum da tavsiyeleriniz var mı ?💛
Eesay Seray123 2 numara kullanıyorsunuz evet. Kesmemeniz lazım zaten ilk dönemler sadece çay kaşığı tatlı k. Yiyor. Ana beslenmesi hala mama ile olmalı.
Seda1208 Seray123 kesme tabiki ek gıda sadece takviye onun ana beslenmesi anne sütü 😁🤭 Zaten ölçüleri var onun anne sütüne göre günde kaç kez emziriyorsun vs ona göre yani doktoruna danış canim ölçümleri araştır
Tortilla Seray123 2 ysına kadar meme yerıne mama içecek tabıkı kesılmez birden ne kadar yiyebılırkı bebek mamadaki vıtamınlerı alamaz