Oyku-59 Bebeğim 35 haftalık pramatüre doğdu. Çook gazlı Bi ebekti hala da coğu zman oluyo ve kabızlıkta var suan 8 ay 10 günlük. Bebelac gold kullandık ama artık bulamıyoruz. Lütfen mama önerileriniz var mı
HKyhn Oyku-59 ben oğlum ilk doğduğunda bi ay kadar evolvia kullanmıştım. Memnundum. Kabızlık falan yapmadı
Busegokce Oyku-59 Mamalarin genelinde sıkıntı var sanırım. Aptamil bulabilirseniz öneririm. 2 aylıktan beri kullanıyoruz sorun yaşamadık ama 1 numarasini bulabilir misiniz bilmiyorum.
Eesay Oyku-59 hipp combiotic. Gazlı bebeklere çok önerilir. Bu zamana kadar gaz , kabızlık hiç yaşamadı oğlum deneyin isterseniz