Avent’in pipetli suluğundan memnun kalan çok duydum ama diğerini pek duymadım. Şu sıralar heryerde Munchkin’in reklamını görüyorum ve pipeti esnekmiş kullanışlı gibi geldi. Aranızda kullanan var mı ? Hangisini önerirsiniz ve bebeğim 9 buçuk aylık pipetli suluk için daha erken mi yavaştan alıştırsam 🤷🏻♀️